طرفداران محترم آقای گلزار و فیلم آتش بس . سپاس از توجهی که به ساخت فیلم آتش بس ۲ دارید ، باید عرض کنم که با شما موافقم که ایشان در فیلم آتش بس ۱ بسیار موفق بودند و اگر بدلایلی امکان همکاری با ایشان وجود نداشته باشد ، به دلیل پروژه هایی است که در گیر آن هستند و ارتباط من و همسرم با ایشان همچنان دوستانه و پر از مهر است . با آرزوی بهترین ها برای ایشان و خانم افشار عزیز


برچسب‌ها: پیام تهمینه میلانی برای طرفداران محمدرضاگلزار درفیسبوکش! ,

تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 23:50 | نویسنده : sajad |
تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 23:49 | نویسنده : sajad |
تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 23:48 | نویسنده : sajad |


مـــرسی ازپگاه  عزیز….



برچسب‌ها: محمدرضاگلزار در آرایشگاه ,

تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 23:48 | نویسنده : sajad |
تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 23:46 | نویسنده : sajad |

مدتی است خبری از فعالیت سینمایی تازه محمدرضا گلزار نیست!این بازیگر که مدتی از سینما دور بود بعد از بازگشت قرار بود در مترو پل مسعود کیمیایی بازی کند که این همکاری منتفی شد!و گلزار هنوز بازی در هیچ فیلمی را قبول نکرده است و امکان همکاری مجدد با تهمینه میلانی برای اتش بس ۲ هم فراهم نشد!با این وجود بازیکر اتش بس ۱ در ماههای اخیر بیکار نبوده و خبرهای رسیده حاکی از این است که همراه با فریدون جیرانی روی فبلمنامه ای کار می کنند که قرار است سال اینده جلوی دوربین برود.

گلزار پیش از این در نگارش وساخت فیلم شش و بش نقش موثری داست و اکنون قصد دارد شانسش را با فریدون جیرانی امتحان کند.پروژه ای که اگر به مرحله تولید برسد رضا گلزار بازیگر اصلی ان خواهد بود.

Untitled-1

 


برچسب‌ها: همکاری محمدرضا گلزار و فریدون جیرانی! ,

تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 23:46 | نویسنده : sajad |
تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 23:45 | نویسنده : sajad |
تاريخ : جمعه 29 آذر 1392 | 23:43 | نویسنده : sajad |

 

 

با تشکر از ستاره عزیز برای خبر

00_77

 

پس از قطعیت عدم حضور «مازیار فلاحی» و «بابک جهانبهش»
کنسرت «محمدرضا گلزار» لغو و به تاریخ دیگری موکول شد

کنسرت گروه «ریزار» که قرار بود در تاریخ ۸ و ۹ بهمن ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود، با قطعیت عدم حضور «مازیار فلاحی» و «بابک جهانبخش»، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

این کنسرت که برنامه ریزی ها و مذاکراتش به شکل کاملا محرمانه و در سکوت کامل خبری در حال انجام بود، از مدت ها قبل حتی به مرحله تمرین برای «محمدرضا گلزار» هم رسیده بود و حتی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی نیز برای برگزاری آن رزرو شده بود که با به تعویق افتادن آن، تاریخ های فوق به گروه «سون» واگذار شد و ظاهرا این گروه در تدارک برگزاری کنسرتی در این تاریخ ها در این سالن می باشد.

«پویا افشار» سرپرست و مدیر اجرایی گروه «ریزار»، در این باره به «موسیقی ما» گفت: «متاسفانه برخی ناهماهنگی ها باعث شد که این کنسرت در تاریخ فوق برگزار نشود و به تعویق بیفتد. اما همه سعی ما برای برگزاری آن تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و قطعا با گزینه هایی سرشناس این کنسرت برگزار خواهد شد.»

افشار همچنین درباره زمزمه هایی مبنی بر ممنوع الکار بودن «محمدرضا گلزار» در ایران نیز توضیح داد:«این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد و آقای گلزار هیچ مشکلی برای فعالیت در داخل کشور ندارند.»

در این بین «مازیار فلاحی» درباره دلایل عدم حضورش در این کنسرت در کنار «محمدرضا گلزار» و گروه «ریزار» در گفتگو با «موسیقی ما» توضیح داد: «با وجود علاقه زیاد برای تکرار خاطرات خوب شروع به کارم در گروه «ریزار»، به دلیل قرارداهای از پیش نوشته شده با تهیه کننده کنسرت هایم، امکان این همکاری وجود نداشت ولی امیدوارم این اتفاق در آینده ای نه چندان دور رخ بدهد. محمد رضا گلزار از دوستان خوب و صمیمی من است و امیدوارم در همه زمینه های کاری خود موفق باشد.»

در این بین «بابک جهانبخش» در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: « زمزمه هایی به گوش من هم رسید ولی هیچ صحبت رسمی ای با من در این باره نشده.»

چهره هایی از قبیل «فرزاد فرزین» نیز گزینه های بعدی این برنامه بودند که ظاهرا توافقات اجرایی شدن این برنامه از سوی دو طرف صورت نپذیرفته است.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه «ریزار» از سالها قبل در تهران با برگزاری چند اجرای زنده و با حضور و خوانندگی و نوازندگی «محمدرضا گلزار»، توانست خودی نشان دهد و حضور این بازیگر مطرح سینمای ایران باعث شد که بسیاری از رسانه ها نسبت به پوشش خبری اخبار و کنسرت های این گروه اقدام نمایند.

نخستین کنسرت این گروه به رهبری ارکستر «نیما وارسته» و خوانندگی «مازیار فلاحی»، «بابک جهانبخش»، «امیر طبری» و «سهراب پاکزاد» با حضور «محمدرضا گلزار» در نقش نوازنده و خواننده، ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه سال ۸۸ در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد. گلزار در این کنسرت قطعه «همه چی آرومه» را خواند تا بعد از این اجرا حاشیه های فراوانی برای این برنامه در رسانه ها بوجود بیاید.

دومین کنسرت «ریزار» نیز در تاریخ ۱۷ و ۱۸ آبان ماه سال ۸۹ در برج میلاد برگزار شد که مازیار فلاحی و روزبه نعمت اللهی، خواننده های این کنسرت بودند و گلزار این بار در نقش نوازنده درامز ظاهر شد و دو قطعه را نیز به صورت زنده اجرا کرد.

این بازیگر یک قطعه دو صدائه را نیز با مازیار فلاحی به صورت دو صدائه اجرا کرد که با توجه به ناهماهنگی های فراوان در هنگام خواندن، اجرای این قطعه ناتمام ماند.


برچسب‌ها: کنسرت «محمدرضا گلزار» لغو و به تاریخ دیگری موکول شد! ,

تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 18:49 | نویسنده : sajad |

روزنامه هفت صبح: یک سال و نیم بعد از توزیع آخرین قسمت «ساخت ایران»، تهیه کنندگان این مجموعه تصمیم به ساخت فصل دوم آن گرفته اند. در حالی که قرار است این فصل از دی ماه جلوی دوربین برود اما هنوز حضور لطیفی، گلزار و حیایی در آن قطعی نیست. منصور سهراب پور، یکی از تهیه کنندگان ساخت ایران، درباره حال و هوای آن توضیح می دهد.

یک سال و نیم بعد از پایان توزیع سریال پرحاشیه «ساخت ایران»، تهیه کنندگان آن تصمیم گرفته اندساخت فصل دوم آن را شروع کنند. این در حالی است که یکی از تهیه کنندگان این مجموعه، سال گذشته در یکی از گفتگوهایش اعلام کرده بود که با تولید «ساخت ایران» به دلیل کپی های غیرمجاز متعدد، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان متضرر شده اند و برای همین اصلا قصد ندارد به این زودی ها سراغ ساخت فصل دوم آن بروند. تا اینکه نهایتا روز گذشته، امیر پروین حسینی، یکی دیگر از تهیه کنندگان مجموعه، درباره شروع تولید فصل دوم آن به تسنیم خبر داد و گفت که احتمالا از اواسط اسفند، اولین قسمت از فصل دوم به بازار می آید. هفت صبح در گفتگو با منصور سهراب پور، ابعاد مختلف فصل دوم این مجموعه را بررسی می کند.

تغییر نویسنده ها در فصل دوم

خشایار الوند، نویسنده بخش اول «ساخت ایران» که از میانه سریال، به دلیل برخی حواشی همکاریش را با گروه قطع کرده بود، مرداد سال گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که مشکلاتش با تهیه کنندگان این مجموعه حل شده و قرار است فصل دوم آن را هم بنویسد. باز شدن مجدد پرونده «ساخت ایران» اما با اوج کاری این نویسنده همراه شده.

او در حال حاضر دو پروژه «شوخی کردم» و «پایتخت ۳» را در دست دارد و آنطور که خودش به هفت صبح می گوید، زمانی برای نگارش «ساخت ایران ۲» ندارد. این مسئله را با سهراب پور در میان می گذاریم. می گوید: «طرح فصل دوم را خود خشایار الوند نوشته و الان رضا مقصودی دارد فیلمنامه آن را جلو می برد. البته در مراحل مختلف، به تدریج فیلمنامه نویسان دیگری هم به کار اضافه می شوند.»

لطیفی کارگردانی می کند؟

محمد حسین لطیفی، کارگردان فصل اول «ساخت ایران» که همین چند ماه پیش در گفتگو با هفت صبح از شرایط موجود سر تولید آن گلایه کرده بود، حالا به گفته امیر پروین حسینی به تسنیم، یکی از گزینه های کارگجردانی فصل دوم خود لطیفی است. با اینحال منصور سهراب پور، ترجیح می دهد راجع به این مسئله اظهارنظری نکند: «تا الان برای کارگردانی فصل دوم، سه تا گزینه در نظر گرفته ایم اما هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم. هر کدام از این کارگردان ها شخصیت های مهمی هستند که نمی توانیم از آنها اسم ببریم چون اگر یک زمانی همکاری مان با آنها قطعی نشود، از اینکه اسمشان را رسانه ای کرده ایم ناراحتی به وجود می آید. ظرف ۱۰ روز آینده کارگردان کار هم معلوم می شود.»

 مسئله ای به نام گلزار
یکی از مشکلات اصلی فصل اول «ساخت»، به حضور محمدرضا گلزار برمی گشت. الوند در چند مصاحبه اشاره کرده بود که کاراکتر محمدرضا گلزار گنجایش اضافه کردن داستان بیشتری نداشته و دلیل عمده جدایی او از سریال، جدای از مشکلش برای حضور در لبنان، این مسئله بوده. خود محمد حسین لطیفی هم در گفتگو با هفت صبح توضیح داده بود که این نقش، نیازی به سوپراستار نداشته. بعد از قطعی شدن ساخت فصل دوم، الوند، چند ماه پیش در شروع همکاری مجددش با این گروه، اعلام کرده بود که در فصل جدید، خبری از امین حیایی و محمدرضا گلزار نیست. با اینحال سهراب پور می گوید: «الان در مراحل تصمیم گیری هستیم. هنوز نمی توانیم با قطعیت راجع به بازیگران فصل جدید حرف بزنیم.»

او درباره اینکه آیا بازیگرانتس ری قبل را به همکاری دعوت می کنند یا می خواهند از اول تیم جدیدی گردآوری کنند، می گوید: «فعلا نمی توانم چیزی بگویم. اگر ۱۰ روز دیگر راجع به کلیات خبر صحبت می کردیم راحت تر می توانستیم راجع به عوامل اظهارنظر کنم. اجازه دهید زمانی که تیم کاملا چیده شد و قطعیت پیدا کرد در این باره توضیح دهم.»

جایگزینی بازیگران جدید؟

به هر حال از آنجایی که الوند به عنوان نویسنده طرح سریال، صراحتا اعلام کرده بود که گلزار و حیایی در فصل دوم حضور ندارند و کار با بهنام تشکر و چند بازیگر دیگر پیش می رود، اینطور به نظر می رسد که این مسئله تا حدی قطعیت دااشته باشد چون بالاخره الوند طرح را نوشته و قطعا آن زمان می دانسته که در فصل دوم قرار است قصه به چه سمتی برود. سهراب پور می گوید: «متن نوشته شده قابلیت این را دارد که هر کسی بتواند وارد آن شود و در آ« بازی کند. اینطور نیست که فقط امین حیایی یا گلزار بتوانند بازی کنند.»

فصل دوم بی ارتباط به پایان فصل اول

در انتهای فصل اول «ساخت ایران»، بخشی به نام «آنچه در فصل آینده خواهید دید» وجود داشت و تا حدی برای مخاطبان روشن می کرد که در ادامه، قصه سریال به چه سمت و سویی می رود. بنابراین در صورتی که قرار باشد بازیگران تغییر کنند، فضای کار با آنچه در آن قسمت نمایش داده شد، در تناقض قرار می گیرد.
سهراب پور در توضیح این مسئله می گوید: «متن جدیدمان خیلی متفاوت از این موضوعات است و بدون ارتباط با پایان فصل اول پیش خواهد رفت.»
پس با این اوصاف فصل دوم هیچ پایبندی به بخش «آنچه در ادامه خواهیددید» فصل اول نخواهد داشت. او توضیح می دهد: «من که نمی توانم الان کل قصه را لو بدهم. فقط می توانم بگویم ما ترفندی به کار بردیم و یک جور نوآوری انجام داده ایم. اینطور نیست که حالا چون در سکانس پایانی یک حرفی را زدیم، الان بخواهیم دقیقا از ادامه آن شروع کنیم. ممکن است بخواهیم چیزی را که به عنوان آنچه در ادامه خواهید دید در فصل اول آوردیم، در وسط داستان فصل دوم استفاده کنیم یا تصمیم بگیریم اتفاق جدیدی برای آن پیش بیاوریم.»

وفاداری به داستان اصلی

با توجه به توضیحات تهیه کننده درباره بی ارتباط بودن فصل دوم با پایان فصل اول، اینطور به نظر می رسد که «ساخت ایران ۲» هم ممکن است بخواهد طبق رویه «قلب یخی ۳» پیش برود. یعنی همانطور که سید کمال طباطبایی، فصل سوم «قلب یخی» را با بازیگران و قصه ای کاملا جدید پیش برد، تهیه کنندگجان «ساخت ایران» هم فقط به اسمی از آن بسنده کنند. سهراب پور اما این مسئله را کاملا رد می کند: «نه اینطور نیست. ما یک تغییراتی در تیم بازیگری مان خواهیم داشت اما تفاوت ها به نحوی نیست که بخواهد ما را در فضای دیگری قرار دهد. «ساخت ایران ۲»، پدیده ای کاملا مستقل از بافت و فضای فصل قبلی نیست. تقریبا می شود گفت که به فصل اول وفاداریم و رنگ و بوی فصل اول، در فصل دوم هم دیده می شود.»


برچسب‌ها: «ساخت ایران ۲» بدون لطیفی و گلزار! ,

تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 18:48 | نویسنده : sajad |

R (3)

R (2)

R (1)

باتشکرازسینا….شب آخر در کیش!


برچسب‌ها: محمدرضاگلزار در جشنی درکیش! ,

تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 18:47 | نویسنده : sajad |
تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 18:46 | نویسنده : sajad |
تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 18:43 | نویسنده : sajad |

گلزاریا های عزیز ، همونطوری که در جریان هستین ، خانم میلانی ، در حال تصمیم گیری هستن که ” آتش بس ۲ ” رو بدون حضور محمدرضا گلزار و مهناز افشار ، بسازن !

و این جاست که ما باید تیم گلزاریمون رو ، با تمااااااام انرژی به راه بیندازیم و ایشون رو از این تصمیم ، منصرف کنیم !

امروز ، خانم تهمینه میلانی توی فن پیج فیس بوکشون ، یکی از مصاحبه های اخیر خودشون رو گذاشتن و توش اعلام کردن که به احتمال زیاد و به دلایلی ، آتش بس ۲ را با افراد جدیدی خواهند ساخت و ما باید بریم و اعتراضمون رو همون جا اعلام کنیم !

لطفا به هر کسی که می تونید ، خبر بدید که بیان و کامنت بذارن ! و امید داشته باشید که مـــــــــــــا مــــــــی توانیم !

این هم لینک پست مصاحبه :

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=681737171858152&set=a.236967326335141.62214.221980407833833&type=1&relevant_count=1


برچسب‌ها: آتش بس ۲ را بدون محمدرضا گلزار نمی خواهیم !!!! ,

تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 18:42 | نویسنده : sajad |
تاريخ : شنبه 23 آذر 1392 | 18:41 | نویسنده : sajad |
تاريخ : جمعه 15 آذر 1392 | 23:12 | نویسنده : sajad |

تهمینه میلانی خبر داد که داستان قسمت دوم فیلم آتش‌بس ارتباطی با بخش اول نداشته حتی ممکن است بازیگران قبلی در آن حضور نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس هنگامی که تهمینه میلانی کارگردان و محمد نیک بین تهیه کننده فیلم آتش بس اعلام کردند که قصد دارند «آتش بس ۲» را جلو دوربین ببرند همه دوستداران سینما منتظر حضور محمدرضا گلزار و مهناز افشار که در قسمت اول این فیلم بازی داشتند بودند. تهمینه میلانی کارگردان «آتش بس۲ » در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: هنوز در مرحله پیش تولید هستیم و در هفته آینده نتایج مذاکراتمان را با عوامل فیلم اعلام خواهیم کرد. میلانی ادامه داد: قصه متفاوتی از فیلم قبلی را روایت می کنیم و هیچ ارتباطی هم بین این دو داستان نیست و این که بخواهیم از بازیگران فیلم قبلی استفاده کنیم هیچ دلیلی نخواهد داشت. پروانه ساخت این اثر به کارگردانی تهمینه میلانی صادر شده است. «آتش بس۲ »از منظر روانشناسانه یکی از موضوعاتی که برخی از افراد جامعه با آن درگیر هستند را به منصه نقد می کشد. گفتنی است مهناز افشار که در کنار محمدرضا گلزار نقش های اصلی «آتش‌بس» را بر عهده داشته با انتشار تصویری از بخش نخست این فیلم در صفحه اینستاگرام خود از انتظار برای شروع تولید «آتش بس ۲»گفته است.
پ.ن : دوستان مابرای اعتراض به این خبر درفن پیج فیسبوک رسانه رویدادی روساختیم که شماهم برای همراهی ما میتونید به این رویداد بپیوندید واعتراضتون رو به تهمینه میلانی نشون بدید!

برای پیوستن به رویداد اینجا کیلک کنید



برچسب‌ها: تهمینه میلانی:دلیلی برای استفاده از گلزار و افشار در آتش بس ۲ وجود ندارد! ,

تاريخ : جمعه 15 آذر 1392 | 23:9 | نویسنده : sajad |

تهیه‌کننده “ساخت ایران ۲″ از نگارش فیلمنامه این مجموعه نمایش خانگی توسط خشایار الوند و رضا مقصودی با حضور بازیگران جدید خبر داد.

سیدامیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده مجموعه “ساخت ایران” به خبرنگار مهر گفت: هم‌اکنون این فیلمنامه قسمت دوم “ساخت ایران” در حال نگارش است و قسمت دوم این مجموعه به نوعی ادامه همان داستان است. بخش‌های عمده‌ای از این کار در ایران تصویربرداری می‌شود و سکانس‌هایی هم در خارج از کشور جلوی دوربین می‌رود.

وی افزود: خوشبختانه مردم به این مجموعه اعتماد دارند چراکه این مجموعه همزمان با “قلب یخی” و “قهوه تلخ” وارد بازار شد اما هیچ وقفه ای در پخش و توزیع آن در بازار ایجاد نشد و مخاطبان خود را دارد. ما در پخش قسمت دوم مجموعه هم این شرایط را لحاظ می‌کنیم تا اعتماد مردم را از دست ندهیم.

پروین‌حسینی در پایان عنوان کرد: برای کارگردانی “ساخت ایران ۲″ یکی از گزینه های اصلی محمد حسین لطیفی است اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم. تلاش می‌کنیم از حضور بازیگران قبلی این مجموعه استفاده کنیم اما قطعا بازیگران جدید هم به گروه اضافه می‌شوند.

“ساخت ایران ۱″ به کارگردانی محمد حسین لطیفی با بازی محمدرضا گلزار، امین حیایی، بهنام تشکر، بهاره رهنما، فرهاد اصلانی و… حدود ۲ سال پیش وارد شبکه نمایش خانگی شد.

پ.ن :هنوز خبر قطعی  ودقیق مبنی بر حضورمحمدرضاگلزار دراین سریال نشده تااخباربعدی و قطعی باید منتظربمونید!


برچسب‌ها: ساخت ایران 2 , , , ساخت ایران 2 , , , ,

تاريخ : جمعه 15 آذر 1392 | 23:7 | نویسنده : sajad |

image

44444444444

555555555

مرســی از نیکای عزیز…

شما از اکنون میتوانید مطالب خود را به ایمیل SFN@SABAMAIL.COM

ارسال نمائید.


برچسب‌ها: محمد رضا گلزار و دوستان1 , ,

تاريخ : جمعه 15 آذر 1392 | 23:3 | نویسنده : sajad |

دکترهماشاه اکبری دندان پزشک عمومی…


برچسب‌ها: محمدرضاگلزار در مطب دندانپزشکی+عکس بایک طرفدار! ,

تاريخ : جمعه 15 آذر 1392 | 23:1 | نویسنده : sajad |
تاريخ : شنبه 2 آذر 1392 | 15:51 | نویسنده : sajad |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس